گالوانیزه گرم

شرکت پارس گالوانیزه امین

گالوانیزه گرم

شرکت پارس گالوانیزه امین

گالوانیزه گرم

امین بابایی | شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

گالوانیزه گرم به روش غوطه وری :

آهن و فولاد از زمان پیدایش زندگی انسان را راحت کرده اند به دلیل راحتی تولید ، دوام ، و راحتی روش مونتاژ فولاد تقریباً همه جا بکار برده می شود بیشتر پیشرفتها و ایجاد تکنولوژی ها با استفاده از فولاد بوجود می آید .خوردگی عامل بخش عمده ای از شکست و تخریب آهن و فولاد می باشد و جلوگیری از آن اهمیت زیادی دارد.

فولاد تمایل به جذب اکسیژن دارد . این تمایل باعث خوردگی و ترکیبات شیمیایی فولاد می شود و آن را از بین می برد . و به دلیل تجزیه متلاشی می شود . آخرین و تکان دهنده ترین نمونه این امر در زلزله در ترکیه منطقه مارامارا مشاهده گردید .

گالوانیزاسیون به روش غوطه وری گرم یک روش پوشش دهی بوسیله فلز روی می باشد . و در نهایت فرآیند پوشش ، آهن با روی پیوند شیمیایی تشکیل می دهد . گالوانیزاسیون به روش غوطه وری گرم به زبان ساده یک پوشش است که در آهن یا فولادی که از نظر ترکیب و طراحی مناسب برای گالوانیزه است توسط فرو بردن در وان مذاب روی تشکیل می گردد .

گالوانیزه به روش غوطه وری گرم نزدیک به 150 سال است که کاربرد دارد. بیشتر رویی که در جهان تولید می شود جهت پوشش دهی مصرف می گردد . مهمترین علت مقاومت روی به تجزیه طبیعی ، ماهیت مقاومت آن می باشد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی